طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

اگر هدف شما از طراحی یک وب سایت شرکتی رقابت با وب سایت های رقیب و شرکت هایی است که فعالیت های مشابهی با شما دارند، طراحی یک وب سایت شرکتی اختصاصی برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است. در پروژه های طراحی سایت شرکت پیشتاز آی تی، علاوه بر زیبایی ظاهر بصری و گرافیکی وب سایت ، طراحی نیازها و سلیقه شما و همچنین اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت ها را در نظر می گیرد. همچنین سئو بر اساس نوع فعالیت شما در سایت طراحی شده پیاده سازی شده است.

وب سایت شرکتی اطلاعات و امکانات مربوطه را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا در تمام ساعات شبانه روز در دسترس مشتریان باشد و باعث افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان خواهد شد.

طراحی سایت سازمانی ریسپانسیو

طبق آمار ترافیک، امروزه بیشتر کار در اینترنت از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و این میزان روز به روز در حال افزایش است. بنابراین، شکی نیست که شخصی سازی ظاهر وب سایت شما در چنین دستگاه هایی یک ضرورت است. راه حل ما برای حل این مشکل، به جای صرف هزینه برای یک اپلیکیشن موبایل، طراحی یک سایت شرکتی واکنشگرا است تا وب سایت های شرکتی به خوبی با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند تناسب داشته باشند تا حرکت در سایت به راحتی انجام شود.علاوه بر این، این یکی از موارد مهم برای رتبه بهتر صفحه در بین موتورهای جستجو است.

مزایای سایت های ریسپانسیو

-سازگاری با همه سایزهای نمایشگرهای مختلف مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ و . . .
-نمایش مناسب سایت در طیف وسیعی از مرورگر های جدید و قدیمی
-انعطاف پذیری بالا و کارآمد
-مقرون به صرفه بودن (به نسبت طراحی سایت با نسخه موبایل)
-رتبه بهتر و بالاتر در گوگل
-افزایش قدرت سئو سایت (به دلیل پوشش همه کاربران)
-افزایش بازدیدکنندگان سایت
-محبوبیت بیشتر در بین موتور های جستجو

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی – مراحل انجام پروژه

مراحل طراحی سایت

1-گفتگو و نیاز سنجی

ارائه طرح اولیه طراحی سایت شرکتی

2-تایید طرح اولیه
شروع طراحی و ساخت سایت شرکتی

3-ارائه نسخه آزمایشی طراحی سایت و
اعلام اصلاحات توسط مشتری

4-رفع ایرادات
راه اندازی سایت  در دامنه اصلی

سئو و بهینه سازی سایت

هر کسب و کاری نیاز به دیده شدن دارد. از طرف دیگر، از آنجایی که اکثر کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن موضوعات مورد نظر خود استفاده می کنند، مهم ترین وسیله برای دیده شدن وب سایت شما همین موتورهای جستجو هستند. بنابراین اگر به دنبال بازاریابی آنلاین، برندسازی و افزایش بازدید سایت و فروش کالاها، محصولات و خدمات در سایت خود با کمترین قیمت و کارایی بالا هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سئو در سئو وبسایت بهترین انتخاب شماست. تمامی پروژه های طراحی سایت شرکتی که با استفاده از پیشتاز آی تی انجام می شوند از جدیدترین روش های بهینه سازی فنی سئو استفاده می کنند و همچنین می توانیم نکات و خدماتی را برای بهره مندی از شبکه های اجتماعی به شما ارائه دهیم.

سئو سایت شرکتی
هاست با سرعت بالا

هاست پر سرعت با آپتایم بسیار بالا

در دسترس بودن وب سایت یک نیاز نه که یک اصل اساسی است. علاوه بر طراحی یک وب سایت شرکتی اختصاصی، در پیشتاز آی تی از بهترین هاست ها استفاده میشود که می تواند در دسترس بودن دائمی و سریع وب سایت شرکت شما را به ارمغان بیاورد.

یکی از مسائل مهم در سئو سایت همین هاست است که زمان پاسخگویی آن هر چه کمتر باشد کاربر سریع تر محتوای درخواستی اش را مشاهده میکند و خسته نمیشود.

اگر تمام اصول طراحی سایت سریع را به کار ببریم ولی هاست با سرعت بالا نداشته باشیم باز هم سرعت سایت پایین و کاربر را خسته میکند.

پشتیبانی فنی مداوم

پشتیبانی فنی از سایت های شرکتی طراحی شده توسط پیشتاز آی تی یکی از اصول کاری پیشتاز آی تی است. ما معتقد به ارتباط دائم با مشتری و پشتیبانی از خدمات ارائه شده خود داریم.

خدمات پشتیبانی از سایت در پیشتاز انجام میشود تا همیشه خیالتان از آپدیت بودن سایت راحت باشد

پشتیبانی فنی سایت
بالاترین امنیت

بالاترین امنیت

امنیت در هر مقوله ای باعث دلگرمی و آرامش خاطر می شود. ما با تهیه بکاپ به صورت منظم و دوره ای و همچنین استفاده از گواهینامه های ssl امنیت را برای سایت های شما به ارمغان می آوریم. همینطور با کانفیگ صحیح افزونه های امنیتی بر روی سایت شما ومانیتور ip های مختلف مانع هک شدن سایت شما خواهیم شد

امکانات طراحی سایت شرکتی

  • طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) جهت نمایش صحیح سایت در تمامی دستگاه ها.
  • صفحه درباره ما
  • صفحه ارتباط با شرکت(تماس با ما)
  • گالری تصاویر و راهنمای استفاده از محصولات
  • سوالات متداول مشتریان
  • اخبار شرکت
  • چارت سازمانی شرکت

هدف از طراحی سایت شرکتی

1) طراحی سایت شرکت امکان خرید آنلاین را به صورت آسان و سریع فراهم می کند.
۲) از طریق بنرهای تبلیغاتی می توانید برای سایت درآمدزایی کنید.
3) استفاده از وب سایت شرکت به دلیل صرفه جویی در مصرف کاغذ. سازگار با محیط زیست است.
با طراحی صفحه شرکت و بهینه سازی محتوای صفحه، پس از شناسایی صفحه توسط موتور جستجوی گوگل، زمانی که کاربر محصول یا خدمات مرتبط با شرکت شما را درخواست می کند؛ وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود و این باعث ایجاد ترافیک در سایت شما می شود و حتی ممکن است منجر به خرید محصول یا خدمات شما شود.
وب سایت مناسب به شما کمک می کند تا شهرت و کسب و کار خود را با هزینه کم بهبود بخشید. طراحی سایت مناسب و همچنین نظارت بهینه سازی سایت از پیش نیازهای این امر می باشد.پیشتاز آی تی از ابتدا تا انتها همراه شما خواهد بود.

web design

چرا از وردپرس استفاده می کنیم؟

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. سایت های شرکتی معتبر مانند مرسدس بنز، مجله دیجی کالا از وردپرس برای سایت خود استفاده می کنند. سهولت استفاده در کنار امنیت بالا و مقیاس پذیری از ویژگی های جذاب وردپرس است.

پیشتاز آی تی چرخ را از ابتدا نمی سازد. طراحی سیستم مدیریت محتوای سفارشی، علاوه بر تحمیل هزینه های بالا به شرکت ها، خطرات امنیتی زیادی نیز دارد. از سوی دیگر، استفاده از CMS اختصاصی خودتان، شما را برای همیشه با شرکت طراحی وب در ارتباط نگه می دارد.

طراحی صفحه شرکت در پلتفرم وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی با یک توسعه دهنده خارجی همکاری کنید.